sobota, 19 października 2013

Ideał?

Moje Drogie!
Każda kobieta dąży do tego, by wyglądać jak swój wymarzony ideał. Jedne wolałyby, by ich skóra była ciemna, włosy piękne i długie... Na rynku jest wiele kosmetyków, które pozwolą kobietom przyciemnić skórę, zadbać o włosy. Ale co jeśli kobieta pragnie mieć bladą skórę i szalenie długie rzęsy, a natura jej tym nie obdarzyła? Codzienne nakładanie białego podkładu i pudru, doklejanie rzęs jest bardzo męczące i na dłuższą metę się nie sprawdzi. Co więc robić, jeśli musimy pomóc naturze, by cieszyć się piękną, zdrową, jasną skórą i długimi rzęsami nawet bez makijażu? W tych czasach możemy skorzystać z internetu i kupić kosmetyki z każdego miejsca na świecie. Moje Bladolice i  Piękne DO BLADOŚCI DĄŻĄCE! Możemy podziękować kobietom z Azji, że tam się każda wybiela! Możemy znaleźć mydełka, kremy i kremy BB, które rozjaśniają i opóźniają procesy starzenia się skóry(oczywiście, dodatkowo nie zapominajmy o filtrach!).
Mam trzy sprawdzone kosmetyki, które(przy odrobinie cierpliwości) mogą w kilka miesięcy wybielić naszą skórę!
FAIR&LOVELY, ADVANCED MULTIVITAMIN CREAM
Jest to krem, do którego na początku miałam mieszane uczucia. Kremu powinnyśmy używać dwa razy dziennie. Po nałożeniu skóra jest jaśniejsza i zmatowiona, wygląda trochę na przypudrowaną białym pudrem. Krem ten jest bardzo tani(możemy go kupić na allegro), dlatego na początku bałam się, że efektu nie będzie. Poużywałam, rzuciłam w kąt, jednak później do niego wróciłam! W internecie przeczytałam, że właśnie w TYM kremie są witaminy odpowiedzialne za rozjaśnianie skóry i odmładzanie jej. Używam go teraz codziennie od 12 dni i rozjaśniły mi się piegi. Nakładam go zazwyczaj na krem z filtrem, pod krem BB.
Są również kremy Fair&Lovely dla różnych typów cery, na zimę i dla mężczyzn.

 
SKIN79 Hot Pink Super+ Beblesh Balm BB Cream Triple Function SPF25
Dla mnie jest to idealny krem BB! Lekko rozjaśnia moją skórę, nawilża ją i bardzo naturalnie wygląda.

KREM Z FILTREM! Ja zawsze używam SPF50+. Chroni skórę i dodatkowo rozjaśnia! Był to pierwszy kosmetyk, który zaczął moją skórę rozjaśniać. Myślę, że każda kobieta powinna używać kremu z filtrem, a bladziochy tego największego!

Macie jakieś ulubione kosmetyki rozjaśniające skórę? Działają? 

A co, jeśli skóra już jest jaśniejsza? TERAZ CZAS NA RZĘSY!  
Dla mnie sprawdzony i najlepszy jest XLash. Na rynku można spotkać różne odżywki stymulujące porost rzęs, t.j. RapidLash, RevitaLash. XLash jest jedynym w 100% naturalnym tego typu preparatem. Nakładamy go na rzęsy przed snem. W związku z tym, że jest to produkt naturalny, na rezultaty trzeba trochę poczekać, jednak efekt jest taki sam jak po innych odżywkach(a nawet utrzymuje się dłużej). Używajcie, używajcie, bo działa!

1 komentarz: