wtorek, 21 stycznia 2014

Tęsknota za wakacjami...

Witajcie!
Wszyscy powinnyśmy się cieszyć, bo mamy wreszcie długo wyczekiwaną zimę! Oczywiście, znajdą się tacy, którzy zimy nie lubią lub po prostu tęsknią za latem! Tydzień temu znalazłam w lumpeksie całkiem nowe sandały na koturnie z Atmosphere. Wiele osób narzeka na Primark, że niby mają rzeczy złej jakości, jednak znajdą się rzeczy, które można nosić długo, długo ładnie wyglądają i są tanie! Przymierzając owe buty zaczęłam sobie myśleć o lecie i trochę za latem zatęskniłam... Jako miłośniczka River Island stworzyłam sobie kilka zestawów na wiosenno-letni okres z pięknymi sandałami na koturnie i ubraniami w moim ulubionym kolorze - wspaniale pudrowym różu.

1) Mamy maj, jest nawet ciepło, słońce pięknie świeci, a Wy umówiłyście się na kawę ze znajomymi. Jest godzina 11 i myślicie sobie, że od tej godziny słońce jest najbardziej dokuczliwe. Nakładacie mnóstwo kremu z filtrem i musicie wybrać coś, co za bardzo słońca przyciągać nie będzie, coś, w czym będzie wam wygodnie, ale nie za ciepło. Zakładamy jasne spodnie, jasną bluzkę, nasze wspaniałe sandały i możemy ruszać na miasto! Jeśli obawiacie się, że będzie wam za zimno, to weźcie ze sobą czarną marynarkę.

2) Mamy lato, chcemy iść na zakupy. Postanawiamy wybrać spódniczkę i nie przeszkadza nam noszenie czerni w lecie. Zawsze nosiło się białą bluzkę i czarną spódniczkę, więc dlaczego nie można się ubrać na odwrót? Czarna bluzka i biała spódniczka będą ślicznym tłem dla cudownego naszyjnika.
Ale są też tacy, którzy wolą klasykę, więc...
(ja swoją czarną spódniczkę z RI kupiłam w lumpeksie za 5zł)

3) Lato, wieczór. Idziecie na randkę, kolację lub macie jakieś bardzo ważne wydarzenie i chcecie wyglądać cudownie. Możemy założyć sukienkę bez ramiączek i do tego ogromną kolię. Jeśli chcecie, możecie wziąć do tego białą, krótką marynarkę.

Na każdym prawie obrazku jest ten sam naszyjnik. Nie dziwcie się - zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia na allegro. :D Na dodatek jest wspaniały i ślicznie wygląda z do tych butów. Wiele osób może mówić: "nie dodaje swoich zdjęć, więc pewnie pasztet, którego nie stać na te wszystkie ubrania" lub "ale te stylizacje są mdłe". Wiedzcie więc, że szukam fotografa, żeby trochę to wszystko ożywić. A jeśli chodzi o stylizacje... Niby zwykłe, proste, jednak, według mnie przynajmniej, jest w nich to "coś". Są eleganckie i bardzo kobiece, delikatne. I prawda, nie stać mnie na te wszystkie rzeczy, ale właśnie dlatego jestem fanką lumpeksów! Obydwa zestawy spod 2) znalazłam w lumpeksie, więc chyba warto tam często zaglądać. <:
Ale może znajdzie się ktoś, kto wielbi mój styl?

1 komentarz:

  1. Hej gdzie jestes Śnieżko? :( fajne masz wpisy, nie rozumiem czemu przestalas. To ze nie masz komentarzy nie znaczy ze nikt nie czyta! Mam nadzieje ze wrocisz.

    OdpowiedzUsuń